Alsof je het in 1 adem uitblaast - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kay - WaarBenJij.nu Alsof je het in 1 adem uitblaast - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kay - WaarBenJij.nu

Alsof je het in 1 adem uitblaast

Door: Kay Koster

Blijf op de hoogte en volg Kay

29 April 2013 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal!

Daar ben ik weer met een nieuw reisverslag. Ik weet het nog zo goed mijn aller eerste reisverslag was ik schreef. Waar ik zo naar uitkeek omdat te schrijven en nog steeds lijkt het de dag van gister. Het is ongelofelijk hoe snel het leven hier gaat. Ik ben nu alweer 3,5 maand in Suriname en over 4 weken ben ik in ons kikkerlandje. Wat is het voorbij gevlogen! Suriname is mijn droom geweest mijn doel waar ik al 2,5 jaar naar uit keek en dan is het alsof je het in 1 adem uitblaast.

Misschien zullen sommige van jullie denken jeetje joh Kay nog 4 weken geniet er nog van. Maar dat doe ik ook zeker en er staat nog veel op de planning! Wat ik alleen jullie wil mee geven is dat het leven ook zo snel gaat. Mijn droom mijn doel was Suriname en nu is het over 4 weken al voorbij. Ik kan niet zeggen dat ik weinig heb gezien of dat ik niet van ieder moment heb genoten want dat heb ik zeker GENOTEN van elk moment.

Stage op de kinderafdeling is nog steeds fantastisch. Ik vind het echt geweldig om met al die lieve kindjes te werken. Ze geven je een hele andere kijk op het leven geen zorgen geen stress alleen soms verdriet of pijn dat ze voelen. Dan knuffel je ze even leggen ze hun hoofdje op je schouder en weet je dat het goed zit. Op dat soort momenten vergeet je echt de wereld om je heen en besef ik waarom ik dit werk ook alweer wilde doen. Waarom ik ook en weer kinderverpleegkundige wil worden want op dat soort momenten wanneer ze huilend wakker worden uit hun slaap of bang zijn ben jij er om ze gerust te stellen om te zeggen dat het goed komt. Dan kijk die grote bruine ogen je met een gerust hart aan en weten ze dat je veilig bij hun bent. Heerlijk gevoel!

Lieve allemaal wat ik eigenlijk vooral wil zeggen is dat ik ontzettend geniet en dat ik soms niet kan geloven dat ik hier in Suriname ben. Ook al was het soms moeilijk te regelen allemaal voor Suriname ik heb het toch gedaan. Ik heb samen hier met Anouk een nieuw leven opgebouwd. We gaan uit eten hier, drinken koffie bij een tentje, gaan gezellig winkelen, gaan los in de discotheek, zwemmen even voor de sport en werken er natuurlijk ook bij. Ik vind het super knap hoe wij het hier samen doen en dat we nooit hebben opgegeven en onze droom zijn achterna gegaan.

Na Suriname heb ik weer nieuwe dromen waarvan ik zeker weet dat ik die ga waarmaken. Ik heb een nieuw doel waar ik helemaal voor ga en die ik ga opbouwen.

Ik denk dat we wel weer genoeg emotioneel en geslijmd hebben haha maar wilde het graag met jullie delen. De laatste trip die gepland staat is blange marie dat zijn allemaal watervallen. Ik ben erg benieuwd hoe die word maar volgens geruchten is die echt prachtig.

Ik houd jullie op de hoogte!
Big bossie & lobi Kay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kay

Stage in Suriname

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 7294

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 04 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: